Śledź nas na Facebooku
Galicyjska Szkoła Smaku
Rekomendacje

SZKOLENIA STANOWISKOWE

  • Szkolenie managerskie – zagadnienia barmańskie, kelnerskie, winiarskie, baristyczne, organizacyjne, zarządzanie personelem, zamówienia, omówienie przykładowych problemów z gośćmi, raporty dobowe, zmiany, remanenty miesięczne, harmonogramy czasu pracy, cechy dobrego managera (motywacja, negocjacje, komunikacja), elementy prawa pracy.
  • Szkolenie kelnerskie – Omówienie miedzy innymi takich zagadnień takich jak organizacja serwisu kelnerskiego, omówienie obsługi konsumenta, manual serwisu, regulaminy, zakres obowiązków, rodzaje serwisów.
  • Szkolenie baristyczne – Historia kawy, rodzaje kaw, zasady obsługi ekspresu ciśnieniowego, zajęcia praktyczne.
  • Szkolenie savoir vivre – Zagadnienia takie jak etykieta stołu, normy zachowania przy stole, język savoir vivre, komunikacja i korespondencja, zasady ubioru, przyjęcia bankiety, wesela zasady dobrego smaku i stylu.
  • Szkolenie sommelierskie – klasyfikacja win, charakterystyka, ocena z degustacją, serwis wina, dekantacja, karta win w odniesieniu do karty menu. S zkolenia mają na celu zwiększenie sprzedaży, badanie jakości obsługi przy pomocy programu Tajemniczy Gość, badania ankietowe opinii Gości w lokalu.
  • Szkolenie: Zastosowanie innowacyjnych technik w produkcji gastronomicznej kluczem rozwoju pracowników – szkolenie kucharskie – Refreshing karty menu – czyli Twoja karta menu – Twoje potrawy podane w innowacyjny, zmodyfikowany sposób zachowując podstawę i jakość, Tradycyjne sposoby produkcji , Kuchnia i zastosowanie nowoczesnych technologii itd.
  • Szkolenie – Warsztaty cukiernicze w oparciu o nowoczesne techniki i metody. Dekoracja tortów, praliny, czekoladki – sposób wykonania. Ciasto kruche, ciasto drożdżowe, ciasto francuskie – przykłady. Lustrzane odbicie, zdjęcia- sposób dekoracji tortów, Makaroniki, babeczki, musy, tarty – sposób wykonania. Tradycyjne wypieki w innowacyjnej formie z zastosowaniem unikatowych receptur. Suflety, mini torciki- sposób wykonania. Nowoczesne desery

Osoby zainteresowanie szczegółowym harmonogramem prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny.

Szkolenia zmierzają do wyspecjalizowania personelu pod kątem tematycznym, przekazania niezbędnej wiedzy, branżowej teoretycznej i praktycznej. Szkolenie dla personelu jest wizytówką miejsca do którego zadowoleni Goście powracają i polecają je innym. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Istnieje możliwość wysłania szczegółowej oferty mailowo i spotkania indywidualnego.