- Analiza strony internetowej.
- Działania promocyjne w nawiązaniu do stworzenia kampanii promocyjnej.
- Analiza opinii na forach internetowych i serwisach społecznościowych.
- Opracowanie strategii marketingowej.
- Dotarcie do grupy docelowej i poprowadzenie działań promocyjnych mających na celu pozyskanie nowych klientów, którzy zostaną lojalną grupą gości.
- Zaangażowanie do promocji lokalu mediów lokalnych i kulinarnych, a także osób rozpoznawalnych.
- Zaistnienie w społecznościach internetowych takich jak facebook, fora dyskusyjne, portale opiniotwórcze.
Każdy Projekt wykonywany jest w ścisłej współpracy z osobą zarządzającą lokalem. Przekazywane są przydatne wzory dokumentów operacyjnych, przeprowadzane szkolenia z ustalonych działań. Przy pomocy odpowiednich testów, list kontrolnych i sprawdzianów weryfikowane będą kompetencje pracowników.
Każdy projekt jest przygotowywany i realizowany indywidualnie dla każdego klienta, specjalnie pod kątem działalności gastronomicznej.
- Zdefiniowanie obszarów do badania.
- Przygotowanie zawartości merytorycznej ankiety dla audytorów.
- Opracowanie systemu ocen ustalenie harmonogramu wizyt.
- Przygotowanie audytorów do realizacji zadania.
- Prezentacja wyników; raporty z pojedynczych wizyt, raporty zbiorcze.
- Wskazania kierunku planów naprawczych.
Wiedza, umiejętności i najlepsze praktyki wykorzystane zostaną, aby wspierać Klientów w budowaniu optymalnych standardów i procedur nowoczesnego zarządzania.
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Istnieje wysłania szczegółowej oferty mailowo bądź przedstawienia podczas osobistego spotkania. Każde zamówienie jest rozpatrywane indywidualnie. Cena do ustalenia w zależności od rodzaju działalności, od zakresu działania oraz po akceptacji oferty.